

Verhoog het moreel van werknemers en klanten met maaltijdbezorging
Deze bron is gepubliceerd door Uber for Business
Voedsel wordt vaak gebruikt om sociale banden te smeden, gulheid te delen en goodwill te kweken. Relaties tussen u, uw teamleden en klanten vormen daar geen uitzondering op. Nu mensen fysiek afstand nemen, bestaat er een kans om uw werknemers en klanten te laten zien dat u nog steeds om hen geeft.In dit eBook gaan we na hoe het verstrekken van maaltijden aan uw werknemers, klanten en anderen het moreel en hun algemene welzijn kan verbeteren. Of het nu gaat om afhalen of bezorgen, tijdens kantooruren of in persoonlijke tijd, het voeden van de mensen die met uw bedrijf in contact komen kan een helpende hand bieden en de betrokkenheid vergroten.
Download nu
*vereiste velden
Door het aanvragen van deze bron, gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Uw gegevens worden beschermd door ons privacybeleid. Indien u verder nog vragen hebt, kunt u contact opnemen via dataprotection@headleymedia.com.
Compensatie & uitkeringen, Beloningen en stimulansen., Personeelsbeloningen, Personeelscompensatie, Bonusstructuur, Personeelsvoordelen, Zorgverzekering, Pensioenen, Vakanties & absentie, Gelijke kansen, Leren & talentontwikkeling, Personeelstraining, Talentontwikkeling, Personeelsontwikkeling, Personeelsmotivatie, Personeelsprestaties, Trainingscursussen, Leiderschapsontwikkeling, Bedrijfsbreed leren, Integratie nieuw personeel, Talentmanagement, Werkploegbeheer, Naleving van de regelgeving, Human Resources, Sociaal verantwoord ondernemen, Tijdelijk en uitbesteed personeel, Werving, Prestatiebeoordelingen